F.L.O.C.U. – Forumul Lapon pentru Oprirea Crimelor împotriva Umanității este practic organizația mondială care stă geană pe români și monitorizează prostia acestora. Pentru a întări miturile care circulă în lume despre români, F.L.O.C.U. a publicat în această săptămână Raportul Anual privind Consumul Mediu în România.
Prezentăm în exclusivitate primele date privind consumul mediu la bărbații români, date extrase din raportul care se întinde pe aproape jumătate de pagină, semnat de reputatul sociolog C. A. Catuscat. Conform F.L.O.C.U., românul mediu – denumit științific Homo Cocalarus în cadrul studiului – a consumat în cele 365 de zile ale anului următoarele produse, clasificate pe categorii:
Igienă personală:
– 1/2 de pastă de dinți de 25ml,
– 5g săpun,
– 2ml șampon,
– 0.01g parfum,
– 30 tuburi spray deodorant.
Articole vestimentare:
– 1/16 costum stofă,
– 4 trelinguri (Puna, Adibas, Sergio Tacini, Guci),
– 4 șlapi (Xiaongdong, Xiaongdong, Xiaongdong, Xiaongdong),
– 4 pantofi tip cocalar,
– 1 chilot,
– o șosetă.
Produse de lux:
– 1 ceas de mână contrafăcut și supradimensionat,
– 1 IPhone cu cartelă prepay fără internet, pentru purtat,
– 1 telefon mobil ieftin pentru vorbit,
– 600 filme piratate,
– 12 CD-uri cu manele,
– 12 reviste lucioase,
– 365 de ziare tabloide care conțin doar pagina 5,
– 365 de pet-uri supradimensionate de bere ieftină,
– 365 de pachete de semințe de floarea soarelui.
Reporterul nostru Leopoldina Bălăbuță a izbutit să-l identifice în carne și oase pe românul mediu, așa-numitul Homo Cocalarus. Acesta a fost dibuit după mirosul sălbatic de transpirație acoperit cu o tonă de spray, locuiește în Giurgiu dar face naveta zilnic la București, îl cheama Dennis Rafael Căcărează (foto), se jură că a respectat consumul mediu până la ultima virgulă și s-a declarat extaziat de faptul că reprezintă statistic cu brio atâta amar de popor.
umor | satiră | parodie | pamflet | neștire | Ignațiu Ralea
Views: 160